lozysko mozna wyczuc na pedale, delikatne "drgania - bicia "
Octavia 2 Kombi Elegance 1.6 TDI CR+ DSG (7) Co myślicie?
Zwiń
X
-
Octavia 2 Kombi Elegance 1.6 TDI CR+ DSG (7) Co myślicie?
Witam, wiem że o silniku wiele osob nic nie wie (nowy, a co dla poniektorych ponury i słaby), zastanawiam sie w ostatnim momencie jeszcze nad SuperB 2.0 TDI 140 KM+ DSG (6), tyle że odżuca mnie to że silniki te maja Apatyt na Olej;( z tego co wiem sa dośc awaryjne (wstosunku do 1.9 TDI ---> miałem okazje użytkowac w starym dobrym Audi B4)
Dzis lece zamówic Octavie 2 1.6 TDI CR+ DSG, zależy mi na niskim spalaniu, a nie na dynamicznej jezdzie, jezdziłem ponad godzine na jezdzie probnej tym autem, i śmiga tak jak bym chciał, wiele tam nowego wprowadzono, i mam nadzieje że bedzie udany.
Sporo jezdze (jak na mnie) 40 tyś rocznie, część Warszawa, a ponad połowa miedzymiastami (wokoł Warszawy). Co myślicie o takim zestawie? Zreszta SuperB jest jak by to powiedziec (zaprestiżowy) Octavia mi przypadła du gustu. Zreszta jest gwarancja, wiem że ładnie wyglada ona na papieże, ale jak by sie posypała 2 masa po 50 kkm to coś by z tym zrobili mam nadzieje, no i ten nieszczesny DPF., Ale kupujac auto za 10000 tys jakoś nie gryzie mnie cena 4-5 tyś za filtr (jesli zaszla by taka potrzeba), wszedzie mówia że taki filtr spokojnie powinien na 100kkm starczyć.
Pozdrawiam.
-
-
Ok, dzieki Panowie za odpowiedzi
Auto juz zamówione, mam nadzieje że bedzie slużyc dobrze.
Boje sie tylko jednego, norma serwisowa jest od 0.5-1 L oleju na 1ooo Km, jak to wyglada w rzeczywistości?? Wiem to w dużej mierze zależy od techniki jazdy, pewnie od przebiegu auta (w moim przypadku to drogie nie bedzie miało wpływu) ale mniej/wiecej wiecie jakie to sa wartości od wymiany do wymiany?? 15-20 tyś km
Dzieki za odpowiedzi pozdrawiam
Komentarz
-
-
Norma brania oleju zabezpiecza serwisy przed reklamacjami na silniki. W poprzednim BXE w instrukcji też podobna bzdura, a rzeczywiście było około 0,8L oleju od wymiany do wymiany (około 25000km).
Gdyby miała mi brać 1l na 1000km to musiałbym wozić beczkę oleju. Nawet stare polonezy tyle nie biorą.
Branie oleju zależy od docierania silnika. Jak będziesz wstawiał od początku to i olej będzie brał.
Ja swoją Skodę odbieram za 2tyg. - też z silniczkiem 1.6TDI. Zobaczymy - ktoś musi testować silnik, żeby inni później cieszyli się dopracowanymi jednostkami.
Komentarz
-
-
też sie domyślam, że to poprostu przykrywka/zabezpieczenie, sa ludzie co w tydzien robia po 2-3 tys osobowym , to serio baniak oleju w bagażniku, razem z bakiem do pełna prosze o litr oleju, tyle że doświadczonych kierowców Diesel warto było mi zapytac
Jak wspomnialem w 2003 roku Stare audi 1.9 TDI to litr na 15 tyś, a o jego przebiegu niewspomne
"ged" zazdroszcze ci odbioru;( ja musze 2 miechy czekac na auto wrrrr.)
Komentarz
-
-
ja wziąłem kolor Capucyno hihihi Combi DSG, szyberdach, Elegance i jeszcze sporo bajerow, bez rabatu wyszło 118 tyś, ale nie chciałem Superba za duży na Wwa i ten silnik 2.0;( jakos mi niepodchodził, no i moje lata 25 niespełna to trochę przymało jak na osobe wysiadajaca z Superba (moje zdanie)
A co do koloru mam w garazu CR-V 2.0 150KM 2007 czarna i w jak żyje wiecej czarnego AUTA!! Wole białe jak snieg, ale nie czarne.Rysy jak na dłoni, kazdy zaciek, a jak w lato słońce przygrzeje to nie wspomne.
Komentarz
-
-
A jasne, że masz racje czarny fajny kolorek ale cieżki niestety w utrzymaniu, napisałeś "......jak dbasz i myjesz jest po prostu piękny" Trzeba jeszcze miec czas na pielegnacje auta;( buu...
U mnie z tym różnie, CR-V czarna perła, jak sie umyje ,potraktuje odpowiednimi preparatami to lśni jak .... . Ale jeden deszcz i nie ma co.
Komentarz
-
-
Octawia RS benzyna (nie interesuje mnie), a Diesel 2.0 ( tez nie dla mnie), niepotrzebuje poszalec od tego sa inne auta, zdecydowałem sie na zakup, poniewaz potrzebuje ekonomiczne auto, sporych rozmiarow, 1.6 TDI Elegance, DSG, srebrne relingi, Radio Bolero, szyby atermiczne, lakier, koło zapasowe ze stopów,swiatła ksenony,przeciwmgielne Corner, kierownica z DSG, podgrzewane fotele przednie, podgrzewacze spryskiwaczy, okno dachowe,pakiet na bezdroża itd itp, i tyle wyszło, tzn po rabacie zdecydowanie mniej, ale to była cena wyjsciowa.
Komentarz
-
-
Miałem beż cappuccino - potwierdzam: najmniej brudzący się lakier
Ale teraz wziąłem rosso brunello - coś dla siebie. Bardzo mi się podobał na Superbie kolegi, Octa wygląda nie gorzej. Jak fundusze podreperuję to zmienię obręcze na czarny mat. Powinno byc OK (relingi czarny mat, spód lusterek i czarne fele). Może kiedyś okleję jeszcze dach czarnym matem, ale na ciemnych autach mi się nie widzi.
Ja mam zamówioną Ambiente kombi + ksenony + webasto. Będzie chłodno latem (climatic) i ciepło zimą :P
Komentarz
-
-
double p, no to sie ciesze 3 mm?? generalnie to w granicy błedu wiec można uznac że praktycznie nic, zakłada sie w wiekszości auto że poziom na bagnecie od min-max to 1 litr oleju.
To u ciebie niezły wynik jak na docieranie silnika Dobry egzemplaż.
Pozdrawiam.
A jak ci sie jezdzi?? Wyprzedzanie?? itd
Komentarz
-
-
docieranie w 75% odbyło się na autostradzie, bo wówczas często śmigałem z dolnego na górny śląsk
obciążenie silnika przeważnie jednostajne - 2,5-3 tys. obrotów (chyba około tego jest między 120 a 140 km/h na piątym biegu)
w instrukcji wiadomo co jest napisane, a sprzedawców dwóch rzekło przy odbiorze, żeby co 500km przegonić auto na autostradzie, aby nie był mułem,
wiec i jedno i drugie przyjąłem do wiadomości :]
wyprzedzanie na zadowalającym poziomie, tzn. tiry i zawalidrogi śmiga się bez problemów
jeśli chodzi o spalanie, zachęcam przyjrzeć się temu http://www.motostat.pl/vehicle-stats/14436
Komentarz
-
Komentarz